Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2018 22:20 - искам само 300лева
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1764 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 04.02.2018 09:17


 
20:07 - КАТЕРИЧКИТЕ НА ХОЛИВУДСКИТЕ КАКИ  

  миличък мимооо, ти детска градина нямаш ли 
там да ги разсмиваш децата с тези плитки нравоучения..
бряхх, гоолям гьонсуратлък те преследва, ама..
и аз имам ФБ, младежо..
цял ден никъде не срещнах един злобен коментар
 от „ интернет философчетата“....
относно смъртта на малкото дете на министъра..
срамота, правиш си просто грозен Пи Ар, ти Гл. Хуманоид!
аз съм ,майка, имам деца, колеги, приятели/ки
потресена съм от маниера ти..на Гуру с кифли и баници пред камерата
нали, си падаш по „без задръжки.“
имах и въпрос на нормална читателка, 
дали е възможно, и аз да се..звездея за 1час..
защо не ме поканите?
ще искам само..300лева..
Юлия


 АВТО-ЦЕНЗУРА



Гласувай:
8



1. saankii - босоо, ти определемо реагираш..
04.02.2018 07:28
като първосигнална мида,
на всяко красиво женско тяло,вкл. и това на авторката на поста,
според моята Наука, това е просто дремещ маскулин комплекс,
украсен с патологична хомофобия/към нормалните биолог видове,
и агресивен латентен Едипов комплекс, и страх от кастрация..
/за Психоанализа ,може да се запишеш в моя ФБ, знаеш го..
работа с клиенти, от 14 00-18 00
цитирай
2. milady - някъде ми..фръкна комента..я пак...
04.02.2018 07:48

Няма какво да се лъжем – винаги, когато видим успешна жена, сме убедени, че е била с този или онзи, за да стигне дотам! Приемаме за нормално, че развитието на една дама, зависи от това дали и с колко е съгласна да бъде в леглото. Позволяваме го дружно, дори по адрес на Уайнстийн се чу – „Ох, че му завиждам, колко катерички на холивудски каки на живо е видял!“.

Чест прави на Еми, че идва в студиото и открито говори за несигурността за това с какво иска да се занимава. Че открито заявява, че си е увеличила бюста, за да се чувства добре, но без да преминава границата на естетичност. Че плаче, без да се прикрива. Че е истинска, а не изкуствена кукла от модния подиум.

Гледайте тази неделя от 22:00 по BIT. Пуснете я на децата си и отворете очите им.

като чуя само Ток Шоу, и потрепервам пред тази перверзия и йезуитщина
някакви прелюбезниТърговци,със сълзи на очи, си подмамват..
/тайна е, колко пари им дават/ поредната жертва„ за да я „върнат към Живота“
чиста, изцелена, и преродена..преминала успешно Театрален, разтърсващ катарзис!!
ТВ е най-жалката ,евтина, долнопробна „Кучка“,
която ви подмамва,губи времето, и обърква главата..
захвърлето го, още днес..на боклука..
после ,ще измислите..какво да правите с Вашето Време.
а, също и многоо внимавайте, кого слушате в Интернет..
Черепната кутия е ваша, квантовия компютър под ваша команда..
действайте в режим „винаги събуден“

а, троловидните триглодити с една права гънка, ДгД..
картинката ми е супер ..красива..

гр.триглодити /които живеят в пещери
цитирай
3. milady - всеки ден ще пиша, за да изхвърлят този болен Човек оттук, това е безумна агресия..
04.02.2018 08:18
нешастна гадина,с едно дете разговаряш, скрий се ,нямаш ли срама..
03.02 20:45
5. apostapostoloff - От кой, кога и къде е доказано, бе льольо..
17:55

лика прилика си с долната неуморна клюкарка роЗаБоса
тя с минусите,ти с мръсната си, проклета уста..
да гориш в Ада, нещастна твар..
осра целия блог...
цитирай
4. troina - тези двамата са обществ,изв.личности!! айде ,аз съм г-жа Никоя..на г зо на Европата, малко срама?
04.02.2018 10:50
ужасно долно е поведението на апостол и росиелата/ изумена съм от толкова черна злоба и завист..
03.02 20:51
Ахмед, не се тревожи,
ти си нов, тук сред нас..
аз те разбирам правилно,млад си, прям..
все пак съм мн.по-голяма, имам две големи момчета..
и, съм чела достатъчно ,и многоо повече..
тук има..няколко т.н.хейтъри..
апостолофф и росиела,те са комбина
ужасно вулгарни,лоши хора..
най-добре ги изтривай..
те са болни от омраза...
хубава вечер,Ахмед!
благодаря, че ми казваш..„како“
многоо си мил..
а аз вярвам в Бъдещето на вашето поколение..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726271
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031