Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2017 22:19 - Спомен за любов
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 6251 Коментари: 4 Гласове:
-10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Подай ми,Музо,страта ми лира
и ми нашепвай думите за вярност и любов,
сърцето ми изстинало,дали ще се събуди ,
очите ми невярващи,дали ще заискрят от нежния ти зов...

Не вярвам, ти не вярваш също
и гледаме се сякаш непознати странно,
изминахме отделно всеки други пътища
и преживяхме срещи,трепти сантиментално...

Събрахме се отново и в душта  си се чудим,
дали на чувствата им действа песента,
но раздвоени сме от двойна изневяра,
намръщено се  питаме какво е пък това...

Подай ми,Музо,старата ми лира,
да свиря искам песен за любов,
дори сърцето ми да е във криза,
аз искам спомена да преживя пак
и да усетя сладостния зов...

Виктория Амора



Гласувай:
6



1. ednaeva - изненадааа...карамелка е..бременна...
20.09.2017 00:12
мила,ти сама ли си набучи тоъъ минус ,или
Ро козътъ мина..в тръс...
ето, тук ме зарадва, че можем да
се сдобрим..
толкозз си Умна и Духовно-духовита..
Еваалаата...
/как я на френски... Еваала..

РАЗГОВОР С KARAMELITA


хаххаахахахахахах тва беше Великоооо, карамел4оооо
Хората от жени стават на мъже като вземат хормони,че един педераст няма да се оправи,то е въпрос на психика и навик - запомни - на пустинен остров си!Разбери се с Юлия,че аз не съм Полигор и че ти си си ти.
Изпратено: 00:05 От: ednaeva
цитирай
2. karamelita - мила, ти сама ли си набучи тоъъ ми...
20.09.2017 00:19
ednaeva написа:
мила,ти сама ли си набучи тоъъ минус ,или
Ро козътъ мина..в тръс...
ето, тук ме зарадва, че можем да
се сдобрим..
толкозз си Умна и Духовно-духовита..
Еваалаата...
/как я на френски... Еваала..

РАЗГОВОР С KARAMELITA


хаххаахахахахахах тва беше Великоооо, карамел4оооо
Хората от жени стават на мъже като вземат хормони,че един педераст няма да се оправи,то е въпрос на психика и навик - запомни - на пустинен остров си!Разбери се с Юлия,че аз не съм Полигор и че ти си си ти.
Изпратено: 00:05 От: ednaeva

Коя става бременна на толкова години?!И от кого, аз не спя 30 години с мъже.Само ги зяпам и пиша стихове. Евала мисля,че става bravo или excellent на френски.
цитирай
3. katara - щто мъ излъгъ, че поназнайваш френски..
20.09.2017 00:25
виж сеа, ква си блогова кифла...
кроаасанка без мармалаТ такава...
пак ща та разлюбя, Кари..
знаеш, къфф вампир съм..
Уаууу,,,,
етооо...

00:19 - карамелка искала бебе от БП? виртуално ин витро?
цитирай
4. karamelita - виж сеа, ква си блогова кифла. . . ...
20.09.2017 00:29
katara написа:
виж сеа, ква си блогова кифла...
кроаасанка без мармалаТ такава...
пак ща та разлюбя, Кари..
знаеш, къфф вампир съм..
Уаууу,,,,
етооо...

00:19 - карамелка искала бебе от БП? виртуално ин витро?

Кой този БП, аз не забременявам от Сульо и Пульо - гледам генезис!Ще ти избия вампирските зъби,може и другите,внимавай,че съм с паранормални способности наистина, това не е шега.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633358
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031