Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2017 19:19 - телефонна лАфф..
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 1946 Коментари: 7 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Маргарита Петкова

Уикенд за двама

От жена си не си се измъкнал.
Моят мъж не отиде за риба. 
Телефонът мълчи като пукал.
Дъжд се лее от облак разбридан.
Мразя всичките сиви недели!
Телевизорни, къщни, протяжни -
дни за манджи и ръкоделие,
за венчавки и разпродажби.
Но не може без тях. И ги влачим
ежеседмично на гърба си.
Вън просветва, което значи,
че животът не е навъсен,
а че даже изглежда весел
и през уикенда има пролука
да ми пуснеш едно есемесче,
щом те пратят да хвърлиш боклука.



image












Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/B4nOiaHibVU..аз не съм от този Свят, не знам за вас..
26.11.2017 19:54
Господи,
в твоите ръце се оставям
цитирай
2. milady - всичко е Игра на ..неспокойния УМ/или Его, както решите
26.11.2017 19:57
Раят на извратените хора е винаги ад.
Юрий Лебанов.
цитирай
3. saankii - ноо..кучата на въскъ..
26.11.2017 20:05
въскинатъ..куча...
е..вездесъща...
АмАн!!
цитирай
4. marmalady - we love trance...https://youtu.be/B4nOiaHibVU
26.11.2017 20:14
гледате ли Шоуто, или Формула 1
или..съзерцавате оная тъпаа ..шутка
Н Кобилкина на ..мимогарсия, малкото дребно вредно философче
що за перверзни сте, бе хора..
защо търпите лъжа и измама..
това убива вашата Божествена Душа..
умолявам ви, елате на себе си..
цитирай
5. marmalady - за кучката наталия и нейната мръсна мисия в Б-я
26.11.2017 20:29
още един Декамерон..ще напиша...
чувате ли я самозваната Спасителка..
хорски драми, изневери, импотентност..
разрешавала..
а защо не и..борбата с-у СПИН-а
не слушайте думите на това новоизлюпено кандидат Луцифер4е ..
ТВ е лъжа и измама..илюзия, и др.няма..
хвърлето го най-сетне през балкона тозз Дявол
цитирай
6. troina - Многоо сложна стана тя..Делка ми дошла на гости.
27.11.2017 09:46
mila, Wunderke , Ommmmm:))))

нещо гледам пак си се превъзбудила..в путетично стакато..
като Блогов Октопус в ПМС, нали знаеш,кво е..
нещоо като въскиното, само.. без кучата..
признавам,че аудиторията в блога, е деликатно казано ..нехайна,
и в такава една ситуация, ти се опитвам ,да дирижираш
Менталното наклонение на целокупното пенсионерското ошашавено братство..
затова съм решил а и аз да пиша, имам си лично мнение, основано
на ,сигурна съм повече от твоите езотерични книжки...
/все пак, аз съм по-стара Маман от теб, и това е..фатално, бих казала..
До 50 г, и аз трупах като теб..Карма/ аз му казвам Опитности/
но но нооо..след 50г ми възраст, започнах многоо бързо да изгарям
„ причинно- следствените връзки“.. тук си права, ето имаме нещо общо..
само не ми цитирай книжки от моята младост, защото
ме караш да се усмихвам...с безкрайна радост...
и ...Любов и..любооофф, и...тралаланки в безумен анонимен чат
/съжалявам ,нямам чак толкова изл.време за всичките ти..аватари
ще ми простиш, Преподобна!
с реверанс ,Лейди Джулия Първа на Първа..
блаГоприятни предпразнични дни,Делка!
цитирай
7. ladylady - тук ,имам грешка..признавам си..
29.11.2018 23:34

не знаех,че Дела Райчевска е доста по възрастна от мен..
не, че е фатално..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 341326
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930