Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2017 13:43 - Monday, monday https://youtu.be/PYqdM3OvuvA
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 4601 Коментари: 21 Гласове:
6

Последна промяна: 14.10.2017 22:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image

   click:))))



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - блог бг, и..вие всички съблогери..
14.10.2017 13:44
оставете ме на Мира..
да казвам ,каквото мисля..
това ми е Мисия..
няма да спирам...
цитирай
2. ladylady - НЕ се оправдавай....Детектора ще бъде преди Съда..Махни си мръсните ръце от мен..
14.10.2017 13:47
13:34 - Предупреждение към Юлия Петрова Тодорова

Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 10 Коментари: 1 Гласове: 0
Последна промяна: 13:45


Юлия, след като не вземаш от дума и:
- от години продължаваш да сееш лъжи и клевети спрямо не само мен, а куп хора тук...
- след като разнасяш разни неверни твои твърдения из фейсбук...
- след като си позволяваш да тормозиш Децата ми там...
- след като си позволяваш да тормозиш мен с недопустими като отрязък от денонощието, в който се случват и количество позвънявания на ГСМ и то при условие, че съм ти изказал волята си да не ме притесняваш...
- след като си позволяваш да заплашваш не само мен, а куп хора тук...
- след като не вземаш от дума да спреш с тези не девиантни, а направо ненормални постъпки...

ЗА МЕН НЕ ОСТАВА НИЩО ДРУГО, ОСВЕН ДА ТЕ ПРЕДАМ НА СЪОТВЕТНИТЕ ОРГАНИ!

В ПОНЕДЕЛНИК НЕ ЗНАЯ ДАЛИ ДРУГИ ХОРА ЩЕ СЕ ЗАНИМАВАТ С МЕН, КАКТО СИ ПОЗВОЛИ ДА МЕ ЗАПЛАШВАШ ДНЕС И ТО ПРЕКЪСВАЙКИ СЪНЯ МИ, НО БЪДИ СИГУРНА, ЧЕ СПРЯМО ТЕБ ЩЕ ПРЕДПРИЕМА РЕАЛНИ ДЕЙСТВИЯ, КОИТО СА В РАМКИТЕ НА ЗАКОНА!
цитирай
3. ladylady - Влизаш редовно в моите профили..
14.10.2017 13:53
ти не си Хакер/какво по- престижно, сине,от това !!!
умираш си,да манипулираш хората, и най вече самотни жени..и пенсионери..
ти си страхлив..женчо, злобен, отмъстителен..нещастен,
в най-лошия смисъл на тези определения..
подписвам се
/ Аз Юлия П.Тодорова

dobronameren/history/2015/10/05/tdvkpjpdu-ptdssidpdk-03.1397028

за поста „ ТИ си ХАКЕР ,Сине мой !!! peshev/blog/harakterni-belezi-na-hakera/.
блогерът Георги Ст./44 Сф. краде редовно и нагло материали от мрежата ..
цитирай
4. ladylady - зашо си изтриваш коментите и Постингите, и мърсуваш тайно с 33 профила, и..cortana blog. bg
14.10.2017 14:02
Следствието ще вземе това в предвид,
като опит ,да бъдaт унищожени важни писмени доказателства..
аз НЕ трия мои неща..
казала съм, край, мои са Думите..
цитирай
5. milady - лъжеш сам себе си,Гече, майка така казваше, но ти си нямал майка, затова си на тоз хал/Съдба
14.10.2017 14:20
по цял ден вилнееш,като дойде петък ,събота,неделя..
и се чудиш с кого да си успокоиш нещастната предълга самотия и тежка невроза..
с кого не се скара, кого не наби, кого не обиди,манипулира и..заплаши..
Мен, Антоанета, Ан Ин, Весела, Тихомир, Закс, Фрийолдмен..има и още
само твоите послушни клонинги не те дразнят..
както чудесно го каза моята Приятелка Силвия, Блондинкас4ук..
моя Приятелка, а не твоя..
защото..има защо..
до 02 00 пишеш объркани глупотевини за бикини, вино, тулумбички
твоите деца и..16 найсете..компа....на кого му пука ?
и, Хоопп, като няма как да си измиеш..лайняната душа..
Блогова деклрация рано, рано
...искал Помощ, подкрепа..Хакера -Кракер..
загубена е твоята кауза, многоо отдавна ,Георге ле..
дано се спасят децата ти...
цитирай
6. saankia - Юлия...
14.10.2017 14:54
!!!!!! долу мръсните ръце, ж..
13.10 21:45
не ми пука за профила..катара,който ти хакна оня ден,поради Страх,злоба, безсилие..
моята Борба е за моята Свобода..,и няма да се спра..
не си познал Георге, кого си
срещнал пр 4г и 4 мес..
както обещах, ще те тревожа редовно, ако влизаш и пипаш..
но, ти комай..си го търсиш..
мазохизъм или неврозис блогус логоретикус?

обзалагам се,че имаш Психиатрично досие и ж книжка
затова и не можеш да ме осъдиш,
и търсиш друг балама ,да си изцапа ръцете вместо теб..
цитирай
7. ladylady - карамеллито, не ми копирай фермани,прекали с търпението м и, изчезвай..
14.10.2017 15:00
7. karamelita - 13:34 - Предупреждение към Юлия ...
14:55

остана,само ти, акъл да ми даваш..
трия те, никаква си в тази Игра..
цитирай
8. saankii - Юлия / като се връщам и гледам назад...само бисери съм писала/ хах..нали,колеги?
14.10.2017 15:20

и такаа, защо Го създаде „кортана“?

Мисля, че кой е Го, няма нужда да обяснявам..

кой е зад „профил кортана , също

и все пак накратко, но нямам линкове...мързи ме ;))

Го създава своя пореден профил 1към 1 с оригинала

за да може да повтори, потрети и..преумножи

Славата си и да нахрани „божествения си комплекс “.

това е диагноза в Психиатрията ,и няма нужда от никакви

доказателства..и линкове

надали има ср.интелегентен човек тук, който да му се връзва

на куртаците и куртаните, макар ,че той нагло парадира

че, видите ли има „приятели„ в блога ,които му пишели

на лични , за да му благодарят със сълзи на очи…

как си „наместили “ градуса на картинката ..пИрфектно..

нъл тъй, мастъре. ИзкуВството трЕбе да е пИрфектно.

тъй като и аз обичам да чета книжките на Сун Дзъ..

не се оставям да ме изненада врага.. в гръб.....

и ако се наложи, а комай всеки ден се налага ,

влизам в битки достатъчно добре подготвена..

лично аз имам пълен архив с имената на

профилите , заплахите и ..обидите на Героя Го…

за съжаление, когато аз започнах вербална атака

преди около 4г ,срещу тази нагла ,арогантна личност
аз имах „идеята да спомогна нещо си..но,не би ...

наобратно,нещата придобиха неимоверно сюрреален анонс ,

и поеха в една катастрофична непредвидима посока..

нямам идея, как , и дали ,би могло да се възвърне

поне някакво малко доверие у потребителите тук..
и към края, да отбележа в интерес на Истината /моята

за разлика от колегата zax, ние познаваме колегата Го..

анка, веселина, аз , силвия ,хлорис…

и може би някоя друга жена..

какво по -голямо доказателство от това ,

че, сядам и пиша това ….

за кой ли път..докога?
цитирай
9. troina - а ,защо ,Жоре..мен не ме боли глава..и спя като девица..
14.10.2017 16:49
не чувам гласове като карамеллита/музикантката
не дърпам джойнт като Апостолофф, който е офф от всички
нормални бг.сайтове прогонен и низвергнат..
освен, това спя като бебе, защото имам 5 Профила,
с които..си играя, и не им забравям паролата ,щот е...една..
А теб те боли глава, защото лъжеш многооо..
боли те корем, защото си озлобен невротик..
който от 10г не намери една Жена , да го залюби поне за месец два..
боли те и сърцето, щото е ла.няно, пълно със злоба и завист...
Защото никога Жената ,която обичаш, не биваше да каляш така..
каква мъка,заради твоето мн.болно Его, ти днес заложи НЕЯ...
а, не МЕН...
сама съм Аз, други няма...
Юлия

цитирай
10. apostapostoloff - Много скоро ще ти го
14.10.2017 17:28
натутурузим целио, барабар с макарите. Ще видиш ти джойнти и пр. нищожество жалко. Ти си Никой и Нищо, но си тръгнала да делиш мегдан с мен и ще видиш как ще те издухам като дребна прашинка. Каквато си в действителност.

Защото НАБЕЖДАВАНЕТО е тежко престъпление, за което се лежи 6 години. Та не се чуди, когато die Herren von der Kripo ти турят белезниците и те репатрират ЗАВИНАГИ в България. Те там престъпници не щат!

Ние вече сме 4 души- един ищец и трима свидетели. Трима свидетели вкарват всекиго в затвора.
цитирай
11. milady - аз сама ще те вкарам на топло..
14.10.2017 17:41
мое с Гошето, да си чешете ..топките.
ще му предаваш таман астрОлалоЛогия..
от 21 век..
апостолееейй, и аз ти имам всички улики,и Гоговите, тоже..
не ми се плюнчи тук повече..
..който плюе по цял ден ,ще си намери ..майсторицата..
цитирай
12. ladylady - хабер си нямаш, какво правиш,ама човек без грам работа,тъй то..кибика и чака..Гогата..
14.10.2017 17:54
10. apostapostoloff - Много скоро ще ти го
17:28
натутурузим целио, барабар с макарите. Ще видиш ти джойнти и пр. нищожество жалко. Ти си Никой и Нищо, но си тръгнала да делиш мегдан с мен и ще видиш как ще те издухам като дребна прашинка. Каквато си в действителност.

всички твои ЛС имам ,и тези от ФБ, където ме каниш за френска Любов
а после ме плюеш тук..всеки ден, че НЕ те искам и за слуга...
ти си се сбъркал многоо деде
цитирай
13. ladylady - Сапунката за пенсии продължава на канал „ Гогови“-24 ч. /завеса
14.10.2017 18:18
Последни 20 регистрирани посетителя

17:54 - karamelita
17:23 - apostapostoloff
16:41 - kremenova
15:37 - apostapostoloff
15:07 - saankii
14:51 - rosiela
14:49 - karamelita
14:32 - kremenova
цитирай
14. milady - бреехх пак съм..Първа...
14.10.2017 22:19
ето едно клипо подарък, да се посмеете..
на мой гръб..
цитирай
15. ladylady - https://youtu.be/2OX2nelvhIE
14.10.2017 22:42
супер готина песничка...
за ...всички вас...
Живота е кратък, Изкуството вечно..
/ брат ми Шекспир

да ви призная, мога да пиша такаа..до..сааабаалем..
Муза, ко да Я прая..
и чиърс, Гога 100имен-офф
кака ти..Джулка, с любофф
цитирай
16. milady - посл..новина/за сега от Кораба Майка...кортана е ..бременна/ в главата с близначета
14.10.2017 22:48
Апостол, благодаря ти!
Напълно сериозен съм и този път ще я поставя на мястото й!
Оставил съм мейл - пусни ми малко инфо, моля!
Три имена и ГСМ, които да цитирам в жалбата до Прокуратурата.

Джорее, нали ти пуснах преди час, СМС със „милите съобщения“
на дед Простоля от пр 3год..
цитирай ги ,бе мъШ
или, да ги покажа АЗ...
цитирай
17. ladylady - Георги, освен да окаляш мн.свестни хора/твои БИВШИ приятели, др. ефект с ,делото“ не виждам да постигнеш..
15.10.2017 07:56
Безумният Фарс на един..умник....
14.10 22:00
до вчера обиждаше,и се присмиваше на АнИн /пазя ги ЛС,заедно с нейния ГСМ,
а,Весела от Лятото е тръгнал да я съди,защото била лъжкиня,и не му платила..
и, това го имам в архива, веселке..Ти ми го изпрати лично...
/ troia няма такава,тва е Анета,която е анонимна интригантка,
и затова избяга от блог бг, уж дълбоко обидена..
защото я разпознах и предупредих многократно,
да не създава интриги и анонимни обиди и доноси по мой адрес
а, днес Супер Стар е решил, по стар негов лицемерен маниер, да ги вика ..
за Свидетели с-у мен.. !!!
за това, че надъхва Съдийката , и цял ден си писали на Лс, никак не вярвам, никак..
ще поживеем, ще видим...
до понеделник има 30часа..
а, аз имам конкретна жалба, по-точно 2..с-у лицето Г Стоименов-starforlife
а, не бля, бля..бля...
в понеделник те летят и двете по факса..
еднata за ССС Сф, а др.за инвестор бг..
аз казах...
Юлия
цитирай
18. blacckpredator - юлке гогата е сто пъти по луд от те...
15.10.2017 09:09
юлке гогата е сто пъти по луд от теб
искам полигор да ми го начука
цитирай
19. ladylady - добре..професоре.. https://youtu.be/ajp7D4t2_yk
15.10.2017 09:21
няма да те трия..
но, дай повече креативност..
все пак ,сме...на Първа..
усмифф..

музика искаш ли?


цитирай
20. ladylady - още не съм отворила очи...хах хааа..
15.10.2017 09:40
моят съдийски Отбор като елитна Менажерия..

6. rosiela - А дядо Бо,
14.10 21:42
на куче с диагноза!
цитирай
21. blacckpredator - гогата много обича минуси ще му ...
15.10.2017 09:44
гогата много обича минуси

ще му подаря десетина
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 340982
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930