Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2017 08:00 - думи като ..нож / https://youtu.be/gHDzQGd25r4
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 1027 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    ВРЕМЕ РАЗДЕЛНО / ЗАБЛЕЯЛО МИ АГЪНЦЕ        

Има един определен цитат, който винаги ме кара да се замисля.
Не само за любовта, не само за човешките взаимоотношения, а за силата на емоцията. За силата на думите, които пронизват като нож
и оставят следа. 
Ето го и него:
— Елице, вярно ли е, че до неделя ще се жениш за баща ми? А тя му рече:
— Защо ме питаш?
И той пак я попита, и ми се стори, че ще заплаче:
— Елице, кажи ми, вярно ли е?

И пламна гняв в Елицините зеници, пламнаха страните и устните ѝ, та викна тя на Момчил:
— Помниш ли, когато дойде подзиме да се прощаваме и аз бях заспала на поляната? И ризата ми беше разтворена, и вълненикът ми беше набран нагоре. А ти ми викна, та станах. Защо не се наведе?
А той само я гледаше и не вярваше, че чува такива думи. И тя пак викна

Помниш ли, като дойдох горе при тебе и се гонехме из гората, и ти ме настигна до една ела и лицето ми гореше, и пазвата ми гореше, и милно ти се помолих да ме пуснеш. И ти ме пусна. Защо ме пусна?
 

А той отвори уста и не можа да проговори. И тя все викаше, като че щеше да заплаче:
— Помниш ли, като ти казах оная нощ, когато нямаше луна, а звездите бяха два пъти повече, да дойдеш с мене до извора, та да си налея менците? И те държах за ръката, а ти ми думаше: „Не бой се, не бой се.“ Не ти ли дойде наум, че всяка вечер без тебе ходя за вода. Защо не ме прегърна?

И чак сега той можа да рече:
— Елице, Елице, Елице…
А тя тропна с крак и му рече с омраза:
— Викай ми сега Елице, защото след неделя ще ми викаш мамо.
И като видя, че той закри лице с длани, рече му тихо:
— Кацна пилето на рамото ти, а после отлетя? И кацна на друго рамо. Защо се чудиш?“

 image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/eqeOoHyTH7s
08.10.2017 08:10
къде остана този народ..
защо се продаде..
за някви..пари...
не мога да повярвам..дори...
цитирай
2. katara - пак е дошло ... време разделно..
08.10.2017 09:17
прости им..Господи...
те не знаят какво вършат..
цитирай
3. milady - само ги чуйте..на П-ва..
08.10.2017 14:11
титан до титана, мила моя майнольо...
хайван връз ..хайвана..
и Фриийчо Сталкера,
и той на кьорсофрата се фана...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339563
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031