Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2017 20:50 - Anubis --https://youtu.be/gBUAAXnqcJ0
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 7618 Коментари: 20 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


  image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - поздрав4е..за батко Пърдяторчо..
05.10.2017 20:55
и така, 3 пъти на ден.ще имате музика от мен
в знак на Протест с-у бруталния помПадур..
аз не съм бяла,нежна, мъдра и добра..
като неква..самоДелка Дантелка..
удоволствието е мое..
бон соаре!
цитирай
2. milady - follow me ;) ...Latifa..
05.10.2017 21:06

https://youtu/eVNZvtkk4HE
цитирай
3. milady - Simon O'Shine & Ahmed Romel - Erytheia (Original Mix) Grotesque
05.10.2017 21:10
често се питам, защо съм така...скромна..

https://youtu/9XZvweh4Qmw
цитирай
4. katara - https://youtu.be/7QscUf2pSls....Horus
05.10.2017 21:19
taka li ste sku4ni...всеки ден..
Дела, освен до милата Кавала, ходила ли си..по-надалече?
да разкажеш, покажеш, като лЕтищата на Мимиту..

;)))))))
цитирай
5. ladylady - и e ..любов..любов..любов.. Blackout Trance...
05.10.2017 21:27

https://youtu/P8ZblOLgwFs
цитирай
6. saankia - когато забременях с втория ми син..
05.10.2017 21:37
на 30г, моят съпруг ми подари един диамант от Русия/мн ясно.
и една бяла риза/ с бродерия Black out, from South Africa..
eto Tema za nov Post...
;)))
цитирай
7. saankia - е, как да го бъде тоз блог, бе мамаму стара? по 24ч.лудият Стоянчо обръща П-ва
05.10.2017 21:46
да Го бъде , или не..туй е Въпросът!

умирам от изумление в този сайт, където
предполагаемо среща са си дали хора с Минало,
Бъдеще и..собствени мисли..
и, когато едни такива анонимни лилипУти ми се правят
на фактор в блога,а името си не могат да посочат..
как да не паднеш под масата от Смеххх..
нали, брат ?
цитирай
8. ladylady - брех, ДЕлка, май има профили колкото Полигор.!!!
05.10.2017 22:49
Последни 20 регистрирани посетителя

22:47 - 8884
22:45 - 8884
цитирай
9. ladylady - за Коледа имам винаги подарък от Босса..
05.10.2017 23:00
ще си купя Пушка Епъл, да отстрелям..крушите и сливите на П–ва..
Супер Идея,нали брат..
Благодаря ти..че сме, на един/луд/ акъл.
цитирай
10. nalia - Нямаше рецепта за боза в рецептурника ми, Джу:)))
06.10.2017 07:37
Мерси, Делче, ако четеш!
цитирай
11. katara - вескътъ има рецепти за боза и..бъзачанка, само и вдигни един пръст..
06.10.2017 08:23
nalia написа:
Мерси, Делче, ако четеш!



10. nalia - Нямаше рецепта за боза в рецептурника ми, Джу:)))
цитирай
12. blackpredator - не че много ме вълнува,
06.10.2017 10:16
ама да те попитам що ривеш
нима varg1 и чичо Захари нямат същото морално право да се напомпят като чучела, полигор и кудкудякащата посредственост, снесла яйце у театралните академии на Бусманци и Нова Загора...
цитирай
13. ladylady - благодаря за хубавия въпрос, Делата ти са лоши, а думите..объркани.затва,на колене, и моли за прошка..
06.10.2017 10:23
blackpredator написа:
ама да те попитам що ривеш
нима varg1 и чичо Захари нямат същото морално право да се напомпят като чучела, полигор и кудкудякащата посредственост, снесла яйце у театралните академии на Бусманци и Нова Загора...


така е,зависи ,КАКВО ще напомпиш
малък си предаторе..
ко да ти обяснявам още..
слушай поне музика..
цитирай
14. katara - комай за КумаДелка поминуваш,Черен касапин, тя е била там..неуспяла старлетка..
06.10.2017 10:32
.. кудкудякащата посредственост...
снесла яйце у театралните академии на Бусманци и Нова Загора...

БП„това не беше за Валя Йотова, нали..
цитирай
15. milady - ти ги помпиш тез тролове..НИСКОЧЕЛ НАГЛЕЦ....
06.10.2017 10:48
blackpredator написа:
ама да те попитам що ривеш
нима varg1 и чичо Захари нямат същото морално право да се напомпят като чучела,

И ЩО?
ПРИЗНАЙ СИ БЕЗ БОЙ, СТРАХЛИВ БЪЗЛЬО АНОНИМЕН..
цитирай
16. blackpredator - неее, как ще
06.10.2017 14:50
katara написа:
.. кудкудякащата посредственост...
снесла яйце у театралните академии на Бусманци и Нова Загора...
БП„това не беше за Валя Йотова, нали..

да ме прощаваш, ама твоите разбирания за качествена поезия /и нейните и Ко/, са разбирания на хлебарка от космогония
първо научете не Карлос Кастанеда, а Българската лирика и проза, и Световната такава
после сравнявайте и се сравнявайте
без извинение, тая крещяща посредственост на корицата, си е парекселанс простащина
фаворитките на ТЕЛК начетени?!?!?!
айде бе, има ли някой с IQ над градус на чешмяната вода да каже Да?!
самопрочетени...
varg1 и чичо Захари, поне транлсират чужди мисли
не собственото скудоумие...
цитирай
17. milady - добре,че имаш мерак за реабилитация, но..защо нападаш..други творци!!!? за захари иварг1, не ми се и говори..
06.10.2017 15:12
blackpredator написа:
katara написа:
.. кудкудякащата посредственост...
снесла яйце у театралните академии на Бусманци и Нова Загора...
БП„това не беше за Валя Йотова, нали..

да ме прощаваш, ама твоите разбирания за качествена поезия /и нейните и Ко/, са разбирания на хлебарка от космогония
първо научете не Карлос Кастанеда, а Българската лирика и проза, и Световната такава
после сравнявайте и се сравнявайте
без извинение, тая крещяща посредственост на корицата, си е парекселанс простащина
фаворитките на ТЕЛК начетени?!?!?!
айде бе, има ли някой с IQ над градус на чешмяната вода да каже Да?!
самопрочетени...
varg1 и чичо Захари, поне транлсират чужди мисли
не собственото скудоумие...


но..защо нападаш други творци!?
според теб, да четем самоДелка..до откат..и твоите безумни помпи ?
за захари и варг1, не ми се и говори,
и аз копирам..ценни материали, но съм АЗ Юлия, нали ?
изобщо не ми еПърва Любов..поезията,гласувам и коментирам
рядко, на нещо мн.добро..
и , даа, определено смятам твоята фаворитка за..прела Делка самоДелка. дантелка
има и добри неща, но, но..но...
пУетична манифактура, не разбирам това изкуство..
БП, ти как можеш и понятие да си имаш..
аз колко и какво съм.чела..,че и кога...
това меко казано е дребна еснафщина и парвенющина от твоя страна, и най досаден невротизъм
да ми акцентираш ,къде е Поантата на нашия спор?
моля?


цитирай
18. saankia - ее, Черен, да започвам ли, да те разбия..точь в точь..
06.10.2017 15:30
1.....
2.........
3..............
цитирай
19. blackpredator - що нападам други творци?
06.10.2017 15:35
щото творец е Христо Фотев примерно
човек умрял с Чест и нищета!!!
ти наричаш тия човечета, чучелото, полигор, Лауреатката творци?!
айде бе, то и петелът на двора е творец...
аз определено смятам моя автомонтьор за творец
тия простаци без чест, са всичко друго, но не творци...
творецът задължително се "римува" с човек

нямам понятие ти колко и какво си.чела..,че и кога...?
имам понятие, че торбичка Гугъл в лявата ти ръка е пълна
дясната размахваш празна...
поантата е, че досега не съм грешил
цитирай
20. ladylady - не знам, дали си прав, пред кого? от името на кого, или Що?
06.10.2017 15:47
1. аз съм родена за радост пр Гугъл
2. аз съм Личност/ итук и където и да е..
3.къде е разликата м-у „твоите фаворити,и..моите
никъде не съм прехвалила нито Чу,нито полигор,
а, Валя, Налия, Земела,и още 2 -3 ма,имат истинска стойност, и ЛИце..
4.ти си безсилен и пристрастен,БП,а това само по себе си е..слабост.
5.освен това,си НИКОЙ,подчертавам това, защото е ВАЖНО..
6. як невротизъм те тресе, батка..
иди на лекар, или..сменяй Булката, ичкията ,или позата..
тва беше накратко по Темата Искрено, лично и Обективно..
айде,бягай да ревеш на €кономичния ,мое се разберете..интимно..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 341304
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930