Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2017 21:36 - миссана,помощ!! https://youtu.be/LHcP4MWABGY
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 2088 Коментари: 12 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                image
  
    миссаана ...помощ!!!  умирам..от смяхххх....

Автор: kremenova Категория: Забавление   image
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове:  0  
Последна промяна: 21:23 
 
 Забелязвам от доста време,че не се появяват компрометиращи ме копюри, няма Полигор, нито Полигорчо, нито Чу със злобни коментари,нито пък Канибала прави такива неща,никой не казва ,че съм аз дето правя тези копюри с повтарящо се съдържание,всъщност аз въобще не съм толкова веща по компютър и не зная как се правят купюри, нито копи и пейс.Май човекът,който ги фабрикуваше си е постигнал вече целта,възцарил се е там, където е искал и всички тези неща,които системно се появяваха и които ме уличаваха,че аз съм трол изчезнаха.Е как няма да се усъмня в Юлия,че то е направо ачик работата!В момента е мазна и  блага като мед...Какви методи само! Подли,коварни и долни!И успя!Хвана хората за носа и се начерви с главите им като с червило.Само че на лъжата краката са къси и рано или късно всичко ще излезе наяве.Значи аз съм била толкова значима в нейните очи,че беше мобилизирала цял арсенал от фалшиви профили ,рзгърна цяла битка вскидневно,за да набеди мен и точно тя ме набеждаше постоянно тенденциозно и ги пускаше,направи конфликта, постигна си цела и този Полигор и другите изчезнаха...Просто няма такъв!Не че държа да си оправям отношенията с хората,които ме набеждаваха, за мен те са вече глупаци,които ги водят мошенниците за носа и са ми паднали в очите.Просто не бях срещала до сега в живота си такова коварство, интригантство и подлост,да очерниш някого,когото смяташ за по- стойностен от теб и е точно така.Радвам се,че моите истински приятели ,които ме познават никога нямаше да се вържат на такива машинации, а тези които се вързаха просто ми паднаха в очите и толкова.Не държа да се познавам с тях.Вече са в ръчичките на тази опасна комбинаторка и манипулаторка и ги чакат интересни обрати...пада им се!Аз си отивам на екскурзия в Пловдив,където имам среща с приятел и интересна компания.Тук вече взе да ми доскучава...
Димитрина Кременова
 

    
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - Хора,троловете изчезнаха!Юлия е постигнала целта си! от: kremenova
02.10.2017 21:41
имам и бомби..
и джедайски меч...
бегай, да четеш, баби...
стига ...се качва на главата ми..
колкото съм...добра..3 пъти съм по-лоша...
аз казах
Лейди Джулия
Първа агентка на Нейно кралско Величество Елизабет Втора

Елизабет II (на английски: Elizabeth II), пълно име Елизабет Александра Мери (Elizabeth Alexandra Mary) е кралица и държавен глава на Обединеното кралство Великобритания и Северна Ирландия и на 15 страни от Общността на нациите (включително Канада, Австралия и Нова Зеландия). Тя е глава на Общността на нациите, върховен управител на Църквата на Англия, главнокомандващ британските въоръжени сили и лорд на Ман.
цитирай
2. karamelita - имам и бомби. . и джедайски меч. . . ...
02.10.2017 22:11
ladylady написа:
имам и бомби..
и джедайски меч...
бегай, да четеш, баби...
стига ...се качва на главата ми..
колкото съм...добра..3 пъти съм по-лоша...
аз казах
Лейди Джулия
Първа агентка на Нейно кралско Величество Елизабет Втора

Елизабет II (на английски: Elizabeth II), пълно име Елизабет Александра Мери (Elizabeth Alexandra Mary) е кралица и държавен глава на Обединеното кралство Великобритания и Северна Ирландия и на 15 страни от Общността на нациите (включително Канада, Австралия и Нова Зеландия). Тя е глава на Общността на нациите, върховен управител на Църквата на Англия, главнокомандващ британските въоръжени сили и лорд на Ман.

Английската кралица такава проста селянка, дето да я разкрие една учителка по музика едва ли ще разчита на нея...ако беше агент на кралицата нямаше да печеш чушки и да правиш лютеница на село ,нито да гледаш болни старци в клиника...ти си просто една никаквица!Злобна да, в това се убедих, а и много владееш копи и пеиса.Че какво толкова се въоръжи пред една жена без оръжие...я да те видят у вас полицаите какво оръжие държиш!Те четат тука всичко!Да не си тетористка?Я я хванете тази и в затвора!
цитирай
3. missana - Юле, дръж се! https://www.youtube.com/watch?v=uQITWbAaDx0&feature=player_embedded
02.10.2017 22:28
Имаше навремето филм със заглавие "Фантомас се развихря". Мисля, че сегашният филм следва да бъде озаглавен: "КК се развихря!". Вече ти споменах, че съм ти направил силова защита. И косъм няма да падне от главата ти. Някои "даскалици" си въобразяват, че са мунши, но ще им гледаме сеира, когато му дойде времето.
цитирай
4. milady - oo..leleee...2. karamelita - имам и бомби..и джедайски меч. . . ... 22:11
02.10.2017 22:33
Да не си тетористка?Я я хванете тази и в затвора!
цитирай
5. milady - ...е,щом сме двама..страшно няма/ блг. миссана ,и те прегръщам, френд
02.10.2017 22:35
missana написа:
Имаше навремето филм със заглавие "Фантомас се развихря". Мисля, че сегашният филм следва да бъде озаглавен: "КК се развихря!". Вече ти споменах, че съм ти направил силова защита. И косъм няма да падне от главата ти. Някои "даскалици" си въобразяват, че са мунши, но ще им гледаме сеира, когато му дойде времето.

цитирай
6. missana - За теб, Юле: https://www.youtube.com/watch?v=uQITWbAaDx0&feature=player_embedded
02.10.2017 22:36
А на бабичка КК ще й духнем под опашката. Гюстав Дюре ще възкръсне, за да попълни илюстрациите си към "Ад" на Данте с още една. Сещаш се с коя, нали?!
цитирай
7. milady - оо, колко задушевнъ атмосферътъ тукъ...
02.10.2017 22:38
Прозорецът да свети остави
раздел: Поезия
автор: ganima60

Когато залезът угасне
и спусне пелена нощта,
един прозорец още свети,
от него вземам светлина.

Безброй искрици се разпръскват,
от душата ми измитат пепелта,
сърцето ми препуска с бесен ритъм,
а твоето остава в тишина.

Не искам да те гледам отдалече,
но ти така реши,
само светлината не загасвай,
прозорецът да свети остави.
цитирай
8. milady - не мога да отворя твоя линк....
02.10.2017 22:39
какво е, младене..
музика, или..поезия...
цитирай
9. karamelita - А на бабичка КК ще й духнем под опа...
02.10.2017 22:47
missana написа:
А на бабичка КК ще й духнем под опашката. Гюстав Дюре ще възкръсне, за да попълни илюстрациите си към "Ад" на Данте с още една. Сещаш се с коя, нали?!

Юлия е естествено за Ада, аз съм Божа,в мен е силата на Бога и правдата!Аз не воювам аз искам само истината!Бог ще се разправя с нея, а Мисана е просто глупак.Какво да кажа друго.Юлия ще го завлече в Ада със себе си,няма да е първия изгорял глупав мъж подир скверна жена!Но той си направи избора!Вървете тогава,където ви е мястото!
цитирай
10. ladylady - карамеллка, сега съм свободна, опеках чушките, и лютеницата забъркахме с Въскъ на село
02.10.2017 22:59
karamelita написа:
missana написа:
А на бабичка КК ще й духнем под опашката. Гюстав Дюре ще възкръсне, за да попълни илюстрациите си към "Ад" на Данте с още една. Сещаш се с коя, нали?!

Юлия е естествено за Ада, аз съм Божа,в мен е силата на Бога и правдата!Аз не воювам аз искам само истината!Бог ще се разправя с нея, а Мисана е просто глупак.Какво да кажа друго.


само едно се чудя...
как не те мързи..да ги разтягаш теззи лакардии!!
тук има само Един Го, който е като теб..
знаеш ли,какво означава това ти поведение..
вече около 5 мес .вървиш след мен..
бях достатъчно любезна, нали..
айде, потърси си друга...играчка..
аз предпочитам..мъжете..
такива като миссана...
знам, че умираш от ревност, но приеми това..
карамеллчо, аз съм доста бърза ,сръчна ,умна
и..красива за годините си, не се опитвай
да ми шикалкавиш..
ще те бия на петобой..аре на бас..
цитирай
11. karamelita - А на бабичка КК ще й духнем под опа...
02.10.2017 23:26
ladylady написа:
karamelita написа:
missana написа:
А на бабичка КК ще й духнем под опашката. Гюстав Дюре ще възкръсне, за да попълни илюстрациите си към "Ад" на Данте с още една. Сещаш се с коя, нали?!

Юлия е естествено за Ада, аз съм Божа,в мен е силата на Бога и правдата!Аз не воювам аз искам само истината!Бог ще се разправя с нея, а Мисана е просто глупак.Какво да кажа друго.


само едно се чудя...
как не те мързи..да ги разтягаш теззи лакардии!!
тук има само Един Го, който е като теб..
знаеш ли,какво означава това ти поведение..
вече около 5 мес .вървиш след мен..
бях достатъчно любезна, нали..
айде, потърси си друга...играчка..
аз предпочитам..мъжете..
такива като миссана...
знам, че умираш от ревност, но приеми това..
карамеллчо, аз съм доста бърза ,сръчна ,умна
и..красива за годините си, не се опитвай
да ми шикалкавиш..
ще те бия на петобой..аре на бас..

Виж какво,не си наясно по един въпрос, аз не харесвам и не ревнувам Мисана,аз не понасям да ме правят на такава,каквато не съм,мнението на Мисана не ме интересува, а на другите хора,той се чувства духовно близък с една селска простачка,колкото и хубава да е е простакеса,което говори,че е низш за мен,отдавна ми е изпростял насреща в очите,но ме компрометирате с вашите глупости и простащини в очите на другите хора,които ми четат нещата.За това държа да се знае каква е истината за мен - аз съм свястна жена.Такава жена не е за Мисана, той няма ниво за мен,въпреки образованието,просто е от лош материал.Дано ме разберете правилно.Мои познати слушат на каква ме правите,каквато не съм.Мисана както ще изневери на жена си като остарее, така и на теб като се сбръчкаш скоро,той явно залита по фусти и като им се насити им вика баби и ги зарязва.Колко млади и хубави софиянки има само...Да не мислиш,че ще си дълго млада?!Надявай се...Въобще нямам намерение да се състезавам със селяндурка,искам само да си признаеш,че ме натопи заради Мисана,това е за пред моите хора,Мисана не ме интересува,постигнала си го - правете каквото искате.Вие ме окипазихте пред други хора!А за преди 5 месеца, я си припомни кой ме нападна мен първи,че писах онова стихотворение за змиите?!Аз тогава мислех,че Санки , Катара и Миледи са различни жени и ги оприличих на змии,които разкъсвам по пътя си,защото ми се навират и съскат.Тогава те нареках Сънки Мънки,точно преди 5 месеца и за това имаше причина,опитах да го обърна на приятелство и майтап, но разбрах,че имам несреща си супер простак и долен човек!Извърташ нещата...все ти да останеш сухата,типично по курвенски.Но и на теб ще ти се намери майстора един ден, бъди сигурна, аз просто си отивам да си гледам живота!Но...държа другите хора да не си мислят,че съм това,което ме изкарваш, оня Мисана не ме интересува въобще!Набий си го това в главата, аз плешив мъж не ревнувам, защото в леглото от такъв направо ще повърна, никога не съм била интимна с плешивец и грозен мъж и няма да бъда,не понасям мъж без коса.Може да си направи пластична операция, но не прави, ходи такъв!Пфу!
цитирай
12. ladylady - карамеллоо, ти НЕ си жена, баста, спри се бе...и аз имам нервички/хихихи
02.10.2017 23:43
Въобще нямам намерение да се състезавам със селяндурка,искам само да си признаеш,че ме натопи заради Мисана,това е за пред моите хора,Мисана не ме интересува,постигнала си го - правете каквото искате.Вие ме окипазихте пред други хора!

търсиш си лафче, щот кака, баба леля Милейди Джулия..
може да говори..добре..за почти всичко..
Благодаря ,сладур за вниманието!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 343875
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930