Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2017 23:09 - https://youtu.be/quI7KOvxh6Q
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 4246 Коментари: 23 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Приятна музика
27.09.2017 23:29
слушаш! Ама и тази не е лоша. Дано ти се отвори:

https://www.youtube/watch?v=I12Jq96njcI
Graveworm - A Dreaming Beauty

https://www.youtube/watch?v=44CJ3tSaLjk
Abandoned by Heaven
цитирай
2. katara - усмихваш ме, Сеньоре миссана..
27.09.2017 23:37
имам толкова широки интереси..
и слушам...многоо и различна музика..
пея даже мн.често..
от мама имам дар ..уникално чиста бленда..
спирам..че ще надмина весету..
утре ще пиша за..катара/тук
ще дойдеш ли....
цитирай
3. ladylady - https://youtu.be/o0nZbt1Txsk...тва го изнамерих скоро/ хай психеделичност..
27.09.2017 23:45
младене, колежката КК–а
каза, да се...гръмнеш..
аре да и покажем...пъблик трансмутация..
как Дон Хуан се превръща в...Гарга,помниш лИ?
искаш ?
цитирай
4. ladylady - ооо, този е mnogoo..хард
27.09.2017 23:56
Abandoned by Heaven

аз съм на вълна trance и..deeprogressive..
rezonira mi ;)))
цитирай
5. missana - Що бе, Юле...
28.09.2017 00:26
Abandoned by Heaven е жестоко парче. Чисти еснафщината, дето бабичето КК /и темподобни щурави бабички/ наслояват в живота. Щом си толкова навътре в музиката ще те навестявам, разбира се с твое позволение. Ето още един поздрав за теб:

https://www.youtube/watch?v=Rx9OoLwiAho
XANDRIA - Valentine | Napalm Records
/вокал е Мануела Кралер/
цитирай
6. missana - Това: https://youtu.be/o0nZbt1Txsk
28.09.2017 00:34
е много приятно за слушане. Мерси!

КК е черна магьосница. Да не вземе като Цирцея да ни превърне в гарги, че тогава и дон Хуан няма да ни помогне. Ама тя не знае, че съм се занимавал много време с mirror-техники.
цитирай
7. katara - сега ги чух,тази музика определено не е за посред нош..
28.09.2017 09:07
в Рока има мн.страст, желания, агресия...
и антагонизъм, не е моята вибрация,
no,ти Благодаря, рядко слушам подобно..
все пак и аз съм само един..Човек.)))

Hallelujah Axel Rudi Pell
https://youtu/wKMP81DVLLk

цитирай
8. ladylady - eто това е Тема - mirror practikum:) очаквам..
28.09.2017 09:20
missana написа:
е много приятно за слушане. Мерси!

КК е черна магьосница. Да не вземе като Цирцея да ни превърне в гарги, че тогава и дон Хуан няма да ни помогне. Ама тя не знае, че съм се занимавал много време с mirror-техники.

цитирай
9. kremenova - е много приятно за слушане. Мерс...
28.09.2017 10:27
missana написа:
е много приятно за слушане. Мерси!

КК е черна магьосница. Да не вземе като Цирцея да ни превърне в гарги, че тогава и дон Хуан няма да ни помогне. Ама тя не знае, че съм се занимавал много време с mirror-техники.

Не съм черна магьосница,свята жена съм,вие ще получите наказание от Господ, защото се гаврите с една почтена възрастна жена, заслужила учителка и майка, а неговата сила е най- голяма и е над черните ти магии с огледалата,дано ти се върнат като бумернг на главата!Казах!
цитирай
10. katara - добре, мила, а пусна ли си музика днес..прегръдка, не се тревожи..
28.09.2017 10:41
9. kremenova - е много приятно за слушане. Мерс...
10:27
Не съм черна магьосница,свята жена съм,вие ще получите наказание от Господ, защото се гаврите с една почтена възрастна жена, заслужила учителка и майка, а неговата сила е най- голяма и е над черните ти магии с огледалата,дано ти се върнат като бумернг на главата!Казах!
цитирай
11. katara - аз не съм „свята“ ,но пък съм ..любяща..
28.09.2017 10:49
Димитрина Кременова, сигурно Ви познават
във вашия град, и във вашия квартал..
уважавам това, че пишете лично и с отворено Сърце..
но,защо изпадате в такива крайно неуравновесени
диалози и безкрайни препирни..пубертетско е..
няма нужда, на кого се доказвате?
ще си призная,като нова блогерка..
и аз бях така нелепа и смешна..
опитваме се ,да ви помогнем с миссана, да не скучаете сама..
но,тук не може и дума да става за лични чувства...
моля ви!
цитирай
12. milady - по-добре излез на чист въздух/ ти се кепазиш/не е кипазиш/ и,стига болни брътвежи..
28.09.2017 12:53
Вие сте злобни и ме обиждате и се заяждате с мен - уважаваната жена,тук никой не ме нарича баба,никой не смята,че съм смешна, напротив изглеждам строга,сериозна и имам авторитет,изглаждам елегантна и много възпитана и приятна,познатите ми четат произведенията ми,не ми е приятно да ме кипазите.Приказвайте си там и не споменавайте въобще моето име и без никакви намеци нито на Мисана , нито на теб.Мисана говори с теб и все ме цитира , за да ме дразни.Той каза,че си змия,с ужасна отрова и предпочита да ти е приятел,за да не му вредиш,познавате се отдавна, какво загъснахте точно сега,когато се скарахме...Всъщност не ме интересувате повече, аз почвам работа в училище пак и няма да идвам често тук,защото съм заета.Пък вниманието към теб ще спадне бързо,след като аз изчезна,всичко е заради мен...до скоро сама си пишеше и си отговаряше, а си отдавна в този блог и всички те считат за откачена и зла жена и простачка от село плюс това.

аз съм АЗ..
всичко добро,Учителке!
цитирай
13. missana - Боже, боже, каква интригантка е КК!
28.09.2017 14:38
Кремирана /пардон Кременова/! Аз имам слабост към Юлето и никога не бих изрекъл тези думи за нея, които ми приписваш. Задай си въпроса, защо не общувам с теб, а общувам с нея. Ако съм имал съображенията, които подхвърляш, то би следвало денонощно да общувам с теб, защото отровата в думите ти е наистина по-голяма и от тази на кротал. И после, Учителко и Свята Майко, на това ли сте учили децата - всички помнят как публично твърдяхте, че емигрантите в Германия трябвало да бъдат избити. Това дори и Хитлер нямаше да си го позволи, дори като шега в мрежата.
цитирай
14. saankia - благодаря,Миссана, взаимно е..
28.09.2017 14:47


14. missana - Боже, боже, каква интригантка е КК!
14:38
Кремирана /пардон Кременова/! Аз имам слабост към Юлето и никога не бих изрекъл тези думи за нея, които ми приписваш. Задай си въпроса, защо не общувам с теб, а общувам с нея.
цитирай
15. missana - Бедната Учителка!
28.09.2017 14:57
Може би в нейните часове учениците влизат с противогаз и с маски на заварчици. А тя влиза с тежка картечница Диктарьов-Шпагин, с патрони колкото снарядите на 37 мм зенитни оръдия от времето на войната във Виетнам. Свята Майко, след малко излизам от мрежата за длъжко време и благославям всемогъщия Бог, че не ще дочакам гневния Ви отговор и поредната зловеща клетва по адрес на скромната ми личност. Поне Юлето не закачайте, тя се държи толкова мило към Вас. А аз ще понеса тайфуна Ви с водородната си глава и мисля, че тя няма да експлодира. За всеки случай стойте по-далеч от мен, защото при експлозия може да се получи шрапнелен дъжд, а с тази мизерна заплата сигурно нямате застраховка Живот.
цитирай
16. milady - https://youtu.be/gw9fKuymA0I...
28.09.2017 15:06
ще ми липсваш,брат!
цитирай
17. kremenova - Кремирана /пардон Кременова/! Аз ...
28.09.2017 18:55
missana написа:
Кремирана /пардон Кременова/! Аз имам слабост към Юлето и никога не бих изрекъл тези думи за нея, които ми приписваш. Задай си въпроса, защо не общувам с теб, а общувам с нея. Ако съм имал съображенията, които подхвърляш, то би следвало денонощно да общувам с теб, защото отровата в думите ти е наистина по-голяма и от тази на кротал. И после, Учителко и Свята Майко, на това ли сте учили децата - всички помнят как публично твърдяхте, че емигрантите в Германия трябвало да бъдат избити. Това дори и Хитлер нямаше да си го позволи, дори като шега в мрежата.

Аз още тогава казах,че под мигранти имам предвид мюсюлманите,арабите,които са терористи и изнасилват и заплашват жените от европа,мърсят и серат откъдето минат,искат да ходят с фереджета и да са робини,за такива се отнася да ги изгонят от където са дошли,защо ми видоизменяш думите,,не съм казала всички,е юлия и пожелавам някой арабин да я отрепе,ако въобще е в Германия,а не на село,седи и печели как като не работи.?Тя е гадна интригантка и долна мръсница и дано и се случи най- лошото!Дано я хване спин и месата и да се разкапят преди да умре!!!Аз не съм интригантка,тя се представяше в чужди профили и под мое име,тя казваше,че съм Полигор,тя ме очерни и заради нея бях оскърбена.На такава мръсница не желая нищо друго,освен един ден да пукне и да и се изплюя на гроба!Такава трябва да я накаже Господ!Аз не разрешавам някой да се гаври с мен и да ми прави мръсотии и моля Бог да накаже тази долна мръсница както заслужава и теб да те съдиБог,ти също си долен!Много си позволихте...Колкото пъти ме обидихте и разстроихте,толкова пъти да ви удари съдбата!Мен Бог ме пази,но вас не,защото сте с Дявола...
цитирай
18. katara - брехх, няма сън за теб,кремии..докога шТе уча на Актьорски номера, за нищо не ставаш, мадаме
28.09.2017 20:01
kremenova написа:
[quote=missana]Кремирана /пардон Кременова/!
И после, Учителко и Свята Майко, на това ли сте учили децата - всички помнят как публично твърдяхте, че емигрантите в Германия трябвало да бъдат избити. Това дори и Хитлер нямаше да си го позволи, дори като шега в мрежата.


юлия и пожелавам някой арабин да я отрепе,ако въобще е в Германия,а не на село,седи и печели как като не работи.?Тя е гадна интригантка и долна мръсница и дано и се случи най- лошото!Дано я хване спин и месата и да се разкапят преди да умре!!!Аз не съм интригантка,тя се представяше в чужди профили и под мое име,тя казваше,че съм Полигор,тя ме очерни и заради нея бях оскърбена.

поли, аз правя лютениса с Въскъ, и я пласираме..в НойКьолн....
нъъцц ,другото е фирмена тайна..
е, имаме и рекламен спот във ФБ / Веселина Бастиянова
туй то, друго няма да продумам..
заключ.
цитирай
19. karamelita - Кремирана /пардон Кременова/! И ...
28.09.2017 20:56
katara написа:
kremenova написа:
[quote=missana]Кремирана /пардон Кременова/!
И после, Учителко и Свята Майко, на това ли сте учили децата - всички помнят как публично твърдяхте, че емигрантите в Германия трябвало да бъдат избити. Това дори и Хитлер нямаше да си го позволи, дори като шега в мрежата.


юлия и пожелавам някой арабин да я отрепе,ако въобще е в Германия,а не на село,седи и печели как като не работи.?Тя е гадна интригантка и долна мръсница и дано и се случи най- лошото!Дано я хване спин и месата и да се разкапят преди да умре!!!Аз не съм интригантка,тя се представяше в чужди профили и под мое име,тя казваше,че съм Полигор,тя ме очерни и заради нея бях оскърбена.

поли, аз правя лютениса с Въскъ, и я пласираме..в НойКьолн....
нъъцц ,другото е фирмена тайна..
е, имаме и рекламен спот във ФБ / Веселина Бастиянова
туй то, друго няма да продумам..
заключ.

Не съм ти маме,няма какво да ме учиш ти на актьорство,защото съм държала изпит по актьорско майсторство във ВУЗ,не става дума за актьорски номера,искам възмездие над теб съвсем сериозно,няма да се примиря,докато не го получиш!Твърде малко ме познаваш,музикант означава изключително волева и силна натура,аз страшно много държа на достойнството си и на честта си,това е фамилна черта,Господ трябва да те накаже,убедена съм,че ще стане,защото го заслужаваш!Подчертавам няма някой,който се е гаврил с мен да не си го получи солено после,въобще не си въобразявай,че ще минеш метър и че се шегувам!Не обичам да ме подценяват и да ми се говори умалително,това не го приемам,смятам го за обида!Повече няма да ти говоря,защото се унижавам с такава долна мръсница да говоря,но но чакай да ти се случи възмездието,само това ще кажа за край!Ще видиш бабче и мамче, че ще ти излезе през носа ужасно солено!Не съм ти селянките там да ми фамилиарничиш просташки насреща,играта свърши!
цитирай
20. ladylady - Poligore ;) ще те бия и по акъл,и по..лудост,досадно Тъп си, преиграваш ,аре 4упка...
28.09.2017 20:59
Последни 20 регистрирани посетителя

20:53 - krumbelosvet
20:47 - karamelita
20:32 - katara
20:07 - karamellita
18:42 - kremenova
цитирай
21. missana - Тази баба, КК, много лошо кълне, Юле.
29.09.2017 09:56
Но аз предвидих това и спуснах силовия щит и над двама ни. Горките ученици - представяш ли си как ги е проклинала само. И не само тях. Достойно е за нов роман на Стивън Кинг. Ама и тези директори, дето са търпяли това чудо чак до пенсия, са за затвора.
цитирай
22. ladylady - 21. missana - Тази баба, КК, много лошо кълне, Юле. 09:56
29.09.2017 10:38
тази„ баба“е..Терорист-камикадзе..
нищо не я лови..
и има 99 паспорта...
и, имена..
хаха ха
цитирай
23. missana - Това е идея, Юле!
29.09.2017 11:22
ladylady написа:
тази„ баба“е..Терорист-камикадзе..
нищо не я лови..
и има 99 паспорта...
и, имена..
хаха ха


Баба-камикадзе от ИДИЛ! Кой ще ти я проверява... Слага патерицата, а тя е тъпкана вътре с тротил. И куцук-куцук - дотътря пренаедрялото си задниче да мястото за взривяване. Наоколо всички й съчувстват за затрудненото придвижване. А тя им такова мамата накрая.

Лошото е, че на нашата бабичка едва ли й се мре за нечия кауза, пък било за тази на Аллах или на Папата.

П.П. А с радост бих запалил свещичка за нея. От най-евтините и екологично чисти. Дето не оставят следи и не замърсяват въздуха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339011
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031