Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2017 09:24 - https://youtu.be/fOQXh7Xr8nc
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 6454 Коментари: 9 Гласове:
4

Последна промяна: 21.09.2017 21:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      HAND S UP:)))))

     PROUD MARY...

      image

20.09 20:20 - А Малко Огън?!  
А малко огън?!    зад  врата



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/r16UkiI5wjY
21.09.2017 09:35
а..вие сте.най най добрата Публика...по Света и у нас..
just be happy :))))
цитирай
2. katara - мила веска..
21.09.2017 11:13
не знам,къде живееш, сериозно..
но, „омбре“,което на исп.означава сянка
отражение,отблясък, рефлексия...и аз съм лингвист,
ако е нужно, да бъда по/сериозна...
та, тази „игра“ с Огъня, беше на мода,пр около 5–6г или повече..
аз имам 2 „мои“ фризьорки, които са ми и приятелки,разб се..
в този смисъл, не си актуална..
да не говорим пък за..др.Огън,който ти мъчи гОрката глава вече 10г
жалко е това, млада жена,хубава,пъргава...така самотна..
дадох предложение в моя авторски Профил
най добре е да смениш проф.си занимания, и средата,респ.
с най добри препоръки го казвам..
инак, кеффф ми е да те карам..да подскачаш..като „Котка върху горещ ламаринен покрив“
Тенеси Уилямс/драма 1955г..
и още малко за твоите 5 000 горещи фенове...
"Балеаж" хитът, който измества "Омбре"
цитирай
3. milady - https://youtu.be/T2T5_seDNZE...bonus...
21.09.2017 13:27
you know what ))
you know what...
we like to do it..
yess, we like to do it..
now.. easy. easy..
then hard.. harder..
plss, now sing with me...
I am the proud July
:PPP
цитирай
4. katara - за КУРника на анка питам,байно,къде е
21.09.2017 13:32
11. iia - https://www/watch?v=SdXTRXSUnEw
13:00
веси,
омбре сомбре балеаж
и най-модните тенденции

Уондърице, кефф ми е когато ме цитират,Тенкс!
цитирай
5. ladylady - браваа..и нямам ни един минус.ОТЛИЧНИЧКА, винаги съм била, де...
21.09.2017 21:22
кеффф ми е да те карам..да подскачаш..като „Котка върху горещ ламаринен покрив“
Тенеси Уилямс/драма 1955г..
цитирай
6. katara - слушай внимателно,кременова...не ме изтривай,сл като плюеш,като бясна кучка по мен..
22.09.2017 00:47
слушай внимателно,кременова...
00:41
Re: Писнахте ми с тоя мисана и полигор, ...

извинявай, наистина миссана ме обърка..
знаеш, аз ти пишех мн. културно. и
със симпатия..
кременова, аз не съм тук да се пласирам..
да, чета многоо, от малка, и сега и пиша
многооо, като изоглавена..ха ха..
разбрах, Дама си, аз не съм конкуренция на
никогооо, такава съм просто...по натура..
свободна, весела, забавна, щура..
и даа, тук говоря няколко езика едновременно
какво значение имат..години, килограми, пари.Моля те!!!
а, това, че всеки ден си на Първа, не ми говори, не ти отива на
културата и..френския...
за какво творчество говорите, бе хора?
тараланки...римата е като каране на колело, или плуване..или секс...
няма да се унизя никога да бъда такава
пУтеса, или плагиатка патка...
Някой те помпи редовно..без никакъв смисъл..
разказваш..битовизми, щуротии, които се
въртят в главата ти..фантазии, миражи,
и малко лексика и дългогодишен опит..
аз и с Веска не се конкурирам..вие луди ли
сте тук всички, Тя е 20г по млада ,и още
40 назад в материала...
Гола вода,която обърна този сайт на
роЗав лексикон като ФБ....
моля те,ти поне се дръж на ниво...
ако имаш нужда от компания изобщо..
приятна вечер...
цитирай
7. ladylady - карамеллита ,не ме копирай, и за още 65г няма да ме разбереш.Лека..
22.09.2017 01:40
Огънят отвътре

насити се Душа ми
на тез дебели книги..
и тез безкрайни, досадни рими…
отказах се, да бъда
строга, мила,интересна..
нежна и добра..
ще дочакам деня..
покрай теб
ще се стрелна..
и ще потъна
в блажена Самота....
и, Бог сам ще
ми завиди..
даже затова..
за Огъня отвътре,
който ме изгаря..
и за онези невидими крила..
на една пеперуда обречена..
на Дявола, Луцифер..и Сатана
дръзнала, да пожелае
Свобода.

аз Юлия
цитирай
8. nalia - Емоции послучай празника, Джу:)
22.09.2017 07:57
Много символика в снимката на Въсс - да не кадър от римейк на филма "Тролове и гноми":))
цитирай
9. ladylady - ПМС ..или..СМП..
22.09.2017 15:58
nalia написа:
Много символика в снимката на Въсс - да не кадър от римейк на филма "Тролове и гноми":))


или ХКГМП.
хроничен катар на горните ментални пътища..
то многу ясну, ма Нал..
цунки, сЛънце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339505
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031