Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 20:18 - НЛП...
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 2443 Коментари: 13 Гласове:
6

Последна промяна: 17.09.2017 00:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image
   
Статии - Контрол над съзнанието и програмиране
Написано от Издателство Паралелна Реалност   
 
Илюминати са усъвършенствали изкуството на заблудата далеч над представите на обикновения човек. Съществуването и свободата на човечеството изискват свалянето на маските и разобличаването на техните заблуди. Честността е необходима съставка за всяко едно общество за да може то да функционира правилно. Заблудата се е превърнала в национална традиция, започвайки от бизнес и политическите лидери и завършвайки до най-ниско ниво, сериозно рушейки устоите на обществото докато то не падне.



всичко е ..дрога,нали знаете...
защото мозъка ,има непрестанна нужда от нови 
 интересни играчки,твърди стимули,образи,емоции и..
вълшебни екстазни върхове, така той...блаженствува
и се опитва, да пътува в  паралелни реалности..
това маговете на Мексико/ древните толтеки
наричали „митоте“–вечно неспокойният,търсещ Аз.
тъй като съм решила, да пиша в секция музика,
редно е да започна с..основната формула.
 Музиката е мощна НЛП.
 писала съм,и пак ще пиша, защото и аз,като
 повечето от вас, не мога без музика/слушам в мн.
голям регистър и диапазон/ въпрос на вибрация и
резонанс..
ето, нещо старо,което спонтанно решавам ,
да ви поднеса днес..
хем сериозно, хем забавно, хем така,хем онака...
 Аз обичам да сблъсквам Теза – Антитеза /Синтез.
 с това съм закърмена не знам си откога си /отдавна
 май беше..

Тайлър Суифт спечели наградата за „Най-добър женски клип“ и се качи на сцената, за да изкаже благодарностите си. Кейни Уест изскочи сякаш отникъде, взе микрофона от ръката й и ни уведоми, че „някои от най-добрите клипове за всички времена са на Бионсе“. Тази сцена предизвика множество дискусии и спечели на Кейни титлата „тъпанар на годината“ плюс честта да бъде наречен „задник“ от президента на САЩ. Може би ще шокирам някого като кажа следното... това „неочаквано“ събитие беше... РЕЖИСИРАНО! Ето, казах го. Когато сте гледали някое скапано риалити-шоу, имали ли сте понякога вътрешното чувство, че цялото нещо минава по сценарий? Е, моето вътрешно чувство се претовари докато гледах тази сцена. Никой от участниците (дори Бионсе с физиономията си „не мога да повярвам, че това се случва“) не бе добър актьор. Освен това, следя кариерата на Кейни от началото й и съм запомнил един важен факт за него: единственото нещо, за което му пука на Кейни Уест, е Кейни Уест. Затова, ако трябваше да прави сцена за нещо, то щеше да бъде за това, че той не е спечелил. Не Бионсе. Той.

Тази сцена представляваше посвещението на Тайлър Суифт в това, което наричам „Кръг на избраните артисти“. Ученичката бива унижена пред равните си и й е казано, че не заслужава да бъде на същата сцена като Бионсе, кралицата на церемонията. Почти всички групи, братства и банди извършват процес на посвещаване с цел изпробване на характера и силата на новобранеца. Изпитанието на Суифт бе да види как Кейни проваля първото й награждаване изобщо и дори да й бъде казано, че не заслужава това признание. Рапърът е известен със скандалното си поведение по време на церемонии по награждаване и така се оказа идеалния кандидат, който да направи така, че всичко това да изглежда „неочаквано“./  


image

„Може ли да опитаме отново“

 Театъра ми е...страст откак се помня... 

image

„Ще ти дам последните думи!“





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - https://youtu.be/B4nOiaHibVU
16.09.2017 20:27
Транс музика

цитирай
2. ladylady - Не ми се сърдете пиша легнала и разбира се със слушалки на глава
16.09.2017 20:39
Какво е нлп....
тази вечер да се отдадем на Удоволствието
е утре сутрин ще пиша подробно
за така нареченото нервно лингвистично програмиране
Enjoy the music

цитирай
3. milady - ако имаш капка достойнство, кажи ми. .що е това ?
16.09.2017 21:16
Така наречената нова епоха new age
представлява една световна доминантна и опасна религиозна секта
От розовите шпагати и пируети сме.. преситени тук.
Това, което наблюдаваме вече две години тук
розовите гащи и new age Мантрите на една
прекалено Весела дама в зряла възраст
е неприлично арогантно и безмерно нагло
Аз съм Юлия знаете ме

цитирай
4. ladylady - Poligore ;) ще те бия и по..лудост..лесен си ми, многоо..
16.09.2017 21:57
Последни 20 регистрирани посетителя


21:27 - karamelita
20:55 - kremenova
цитирай
5. katara - Росице, освен да си правиш Черен Пиар..
16.09.2017 22:11
аз не разбирам твоето участие в тази платформа..
жалко че е безплатна, вече съм писала за това..
никак не ме докосва твоята злоба,суета и лудост..
през какво ли не е минала..Милейди Юлия
/ не се напъвай,Темата е прекалено сложна
за ограничения ти ум..
цитирай
6. missana - Питам се,
16.09.2017 22:35
можеше ли Муун Уотчър да се развие без помощта на илюминатите?
Мисля, че НЛП е практикувано от най-дълбока древност, например от шаманите. Но науката си го приватизира изцяло и безпардонно.
цитирай
7. milady - миссана, Добре дошъл в моето скромно местенце..
16.09.2017 22:46
за кой МУУН споменаваш..
онзи със Сватбите,според мен това е секта, също
Илюминати са умни, богати, жестоки,Богоподобни/ли?
без тях и.. листо не може да падне...
/бях позабравила тази Тема, пиша редовно от 5г..
Благодаря, имаш интересни въпроси, впечатлена съм..
а, шаманите и тимпаните са..ми в кръвта...
инкарнация,карма имам там, дълбока и мн.силна...
обаждай се,мн.ми стана приятно!
цитирай
8. ladylady - и да завърша с поздрав, благодаря ви, че се отбихте!
16.09.2017 22:51
https://youtu/o0nZbt1Txsk
цитирай
9. misteriavechna - https://youtu.be/7BEI6hbErhA
16.09.2017 23:04
Намерих ти много як поздрав! Задължително трябва да чуе!
Пък, аз да си ти изпраскам една целувка ::))))
цитирай
10. ladylady - мисси, каква си..само..
16.09.2017 23:14
разбивачкаа..
класика в жанра..
и красотата на Летисия Каста..
!!!!
цитирай
11. misteriavechna - Съчетанието
17.09.2017 00:00
С гласа на Бони и красивата Летисия ме срази! Сетих се, че ти си точният човек, с който трябва да го споделя!
цитирай
12. ladylady - сладуркеее.....
17.09.2017 00:22
кога ще разкажеш за..Морското дъно..
така ти се изкефих с оня костюм
няма такава ..баба като теб, Петинка, мила..
айде да спинкаме, утре пак..
цитирай
13. missana - Не, имах предвид нашумялата книга на покойния сър Артър Кларк -
17.09.2017 00:38
milady написа:
за кой МУУН споменаваш..
онзи със Сватбите,според мен това е секта, също
Илюминати са умни, богати, жестоки,Богоподобни/ли?
без тях и.. листо не може да падне...
/бях позабравила тази Тема, пиша редовно от 5г..
Благодаря, имаш интересни въпроси, впечатлена съм..
а, шаманите и тимпаните са..ми в кръвта...
инкарнация,карма имам там, дълбока и мн.силна...
обаждай се,мн.ми стана приятно!



"Една одисея в космоса през 2001-та година". Там човекоподобната маймуна е наречена Муун Уотчър /Лунен наблюдател/. С помощта на едни специални кристали TMI /ако не ми изневерява паметта/ захранват мозъка й със специфични импулси и така се пръкват хората.

Интересна е и поредицата на Робърт Дохърти - "Зона 51" , където илюминатите се вписват във фантастичен сюжет, повече отколкото при Дан Браун.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 343388
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930